pátek 11. dubna 2014

Páteční tvoření

Konec týdne mám většinou klidnější, což znamená více volného času. Na tyto dny si kromě učebních a domácích restů, plánuji hlavně milá setkání a pohodové chvíle.
Dnešek není jiný, takže se můžu těšit na milou návštěvu a večerní popovídání s kamarádkami, hurá! :-) 
Pohodové chvíle jsem dnes zatím strávila hlavně u tvoření. Dekorovala jsem kameny ve tvaru vajíček, o kterých jsem již psala. Dělat "kraslice" je prostě balzám na duši. Já ty své usadím do svícnu ze skleněné vázy, velké svíčky a lýka. 
Tak ať se vám všem velikonoční tvoření daří a HLAVNĚ, máte z něj radost! :-)


4 komentáře:

  1. Jů, to je moc pěkné tvoření:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za milý a vlastně i první komentář :-)
    Zdraví Lífi

    OdpovědětVymazat
  3. S těmi kameny je to báječný nápad, o černobílé kombinaci vůbec nemluvím ;-). Krásné Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky :-)
      Bylo to podle mého zlatého pravidla Inspiruj a nech se inspirovat!
      I Vám hezké Velikonoce, Lífi

      Vymazat