čtvrtek 22. května 2014

Bc. Lífi

Dnes byl velký den a jsem moc ráda, že ho můžu takto zaznamenat :-)
Od rána krásně svítilo sluníčko a já věděla, že to dobře dopadne... No to by bylo fajn, ale NE, byla jsem nervozní jak blázen, nespala, nejedla, nepila. 
Ale dopadlo to dobře a já už se moc těším na další pokračování ve studiu. Samotná státnicová zkouška byla moc milá a příjemná, komise se usmívala, já povídala a všechno šlo bezva. Jsem strašně ráda, že na ni budu mít hezké vzpomínky :-) 
S maturitou to totiž moc tak není. Přesto, že jsem studium i celou Přípo milovala, moje maturita byla dost stresová a plná emocí, ale také úspěšná. Navíc jakékoli pogymnaziální srazy, co se konaly, byly vždycky skvělé! :-)

Teď už užívám odpočinku a s hudbou v uších přemýšlím o výletu do Říma, či cestě na Bali...


Hudba k mému srdečnímu filmu Eat, Pray, Love!

2 komentáře:

  1. Velká gratulace!!!!!
    A pohlacení pro Vanilku,kočenky
    jsou nej na světě.
    Nedokážu si život bez nich představit.
    Hezký večer Jana ze Zlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jano :-)
      Máte pravdu, já sice byla celé dětství pejskař, ale od té doby co mám Vanulku, kočkám jsem propadla.
      Hned ráno, jen co se probudíme, pohlazení předám ;-)
      Mávám do Zlína

      Vymazat