středa 18. června 2014

Ku-lič-ky

Po dlouhé době jsem dnes tvořila.
Dělala jsem dárek pro sestřenici. 

Moc ráda bych tu o nás napsala.
Začalo teď dvouměsíční období, kdy jsme stejně staré, ale jinak jsem na světe byla o 10 měsíců dříve.  Což nemění nic na tom, že jsem do určitého věku byly úplně STEJNÉ. Klasický děj, když jsme byly někde spolu:
"Jéé, vy jste hezká dvojčátka!" 
"Néé, néé, my jsme jsme sestřenice nice!!!" (naše skoro dvojhlasná odpověď na opakující se údivy).
Nevíme jak se to stalo, ale obě jsme pihaté a zrzavé a přitom v naší rodině nikdo takový není. Trochu záhada....
Ani jedna nemáme sourozence, ale naštěstí máme sebe, takže jako malé jsme si sourozence skvěle nahrazovaly, jezdily na společné dovolené, přespávaly u sebe a tak. 
Když jsme se rozmýšlely na jakou střední školu se vydáme, skončily jsme neplánovaně ve stejné škole, třídě i lavici a bylo to moc fajn.
Teď máme každá svých povinností a radostí dosti dost a už se moc nevidíme, ale stále o sobě víme :-) Jo a taky už nejsme stejné. Já bych prosila více zrzavé jako má od přírody Kačula, ona zase více blond jako má od přírody Lindula..... a tak je to se vším :-D

Jedna dovolenková. Opravdu dvojčata nejsme, i přes stejné šaty a účesy :-)

A teď už k vyrábění. Koupila jsem v Korálky.cz dvě velikosti dřevěných kuliček a taky jedny neonové kuličky. Navíc také klasické spony do vlasů, které si chci nějak originálně vyzdobit :-)
Pokreslila jsem korále fixami na dřevo, navlékla na rybářský vlasec a krása byla na světě!

Můj nákup. Cena opravdu mile překvapila.

Takhle jsem si korále rozvrhla, ale  výsledek byla nakonec trochu jiný....

1. výsledný 
2. výsledný
A takhle jim to spolu sluší :-)
Moje inspirace je zde.




2 komentáře:

  1. Jeeeeeeeeeeeeeeeee,
    to sis dělala ty?!? To jsem ani nevěděla. Myslela jsem, že jsou z nějakého e-shopu, tak jsem se radši ani neptala, abych v něm zas neutratila milion ...
    Jsou překrásné!
    A vtipné.

    A mimochodem - já bych do vás nikdy příbuznost netipovala - pro mě jste byly vždycky úplně jiné! Jen - tu první fotku bych si nejraději vytiskla a dala na zeď, je dokonalá. Srandovní. A laskavá. Jste dost dobrý tým!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc :-)
      Teď jen honem přemýšlím co bude dřív, den matek, den žen, den učitelů, nebo Vánoce?! ;-)

      A máš pravdu, povahově jsme s Kačulou úplné jiné. Ta společná fotka naprosto vystihuje naše dětství a snad při každém rodinném setkání na ni přijde řeč :-))

      Vymazat