pondělí 16. června 2014

Alchymista a cukr

Dnešní den jsem toho měla hodně v plánu. 
Něco jsem bohužel nestihla a něco zase bohužel stihla. To první mě mrzí víc, o dost víc, ale stalo se.
Po tom, co jsem přišla z toho stihnutého kolem oběda domu, hodili jsme do sebe krůtí polévku a vyrazili na kávu a něco sladkého. Já to chtěla propojit i s návštěvou muzea, ale to mi neprošlo :-D V ulici Jana Zajíce 7 je příjemná, retro, trochu úzká cukrárna Alchymista, já tu byla dnes poprvé a byla to VELKÁ paráda.
Už vím kam budou od října směřovat moje kroky po náročném dni ve škole!



My se usadili na místní zahrádce.

Nechybělo tu jezírko, morčata, kachňata a ptáčci, vše ŽIVÉ.




Jo a taky tiramisu a tenhme hokočoko nejlepší dort.

Já ho jedla touhle zlatou kráskou. Hodně mě svrběla ruka, aby neodešla s námi, ale odolala jsem.

Dnes tu s námi byli jen rodiče naprosto vychovaní :-)))

Cestou domu jsme se ještě trochu prošli po Letné a já koupila nezbytnosti pro výrobu dárku k narozkám pro mou nej sestřenici. Nakupovala jsem v korálkách, ale psssst a výsledek tu dám až po předávce :-) PA!

2 komentáře:

  1. http://www.ceskatelevize.cz/porady/10116288835-z-metropole/7083-tajemstvi-prazskych-dvorku/

    Mrkni na video z 5. 1,
    pěkné, že?!?

    OdpovědětVymazat
  2. Mrkla, koukla, poslechla a vážně hezký a milý!
    Obecně mám tyhle reportáře moc ráda, pocit že něco funguje, lidi spolupracují a Praha kvete :-)

    OdpovědětVymazat