neděle 1. června 2014

Magické krabičky

Cesta jak s dětmi tvořit, i když dojdou nápady, nebo není čas na přípravu :-)

Projekt Magická krabička vytvořili manželé Vorlíčkovi a jedná se o krabičku, ve které vám s nápadem a instrukcemi co s dětmi vytvořit, přijde poštou také vše potřebné k této tvůrčí činnosti. Každé dva měsíce jsou vymyšlené nové krabičky a tedy nové nápada, které je možné si objednat. Vždy dopředu víte co v krabičce můžete najít a také si vybrat z různých variant. Krabička je určena pro děti od 3 do 8 let a stoji 249 korun. Objednávat se dají také krabičky, které vyšly již před nějakou dobou.

Já na tento projekt narazila pár dní před oslavou, na kterou jsem byla pozvána a byla jsem nadšená. Vybrala jsem bílou edici, která obsahovala tři výrobky. Výrobu originálního trička, girlandu a pirátskou knížku. Skvělé bylo, že krabička obsahuje i tričko. Dále jsem vybírala jaké chci motivy obrázků, takže bagry a vlaky prosím! A také jestli na tričko chci barvy na textil, či foukací fixy na textil. Vybrala jsem foukačky a necelých 5 minut po příchodu na oslavu, bylo jasné, že to byla volba správná. (Aby taky ne, vždyť jsem se o tom radila s mamkou, pramamkou a prapramamkou). 



Tak hezkou neděli strávenou třeba nad tvořením s dětmi :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat