pátek 11. července 2014

Úlovky všedního dne


Dnes byl jeden z těch zařizovacích dní.
Na poštu pro výpis, s brýlemi na půlroční kontrolu, pohádat se s paní u okénka na Opencard a tak...
Pak jsem vyrazila do Fashion areny, jak jsem již jednou psala do knihkupectví Kosmas, kde mají outletové ceny knížek :-) Hledala jsem tam knihu od Haruki Murakamiho - 1Q84 Kniha 3. Dostala jsem totiž k Vánocům 1 a 2, teď je konečně dočetla a byla napjatá co bude v pokračování. Bohužel, ale knihu neměli a tak jsem jen tak pátrala v regálech, až narazila na....


Tomáše Zmeškala a jeho román. Poprvé jsem o této knize četla minulý týden jako doporučené v knihovně, když jsem hledala dovolenkové čtení. Moc mne zaujala, ale ten den již byla rozpůjčovaná. A hle, já na ni dnes narazím v knihkupectví, zlevněnou na dvacet kaček!!!


Murakamiho jsem nakonec pořídila taky, i když v normálním knihkupectví, za normální (děsně vysokou) cenu u nás v ulici.


Ale co naplat. V knihovně rozpůjčovaná, na internetu sice k mání, ale čtěte 500 stran v pdf... já jako antimilovník čteček to odmítla.

No, ale úlovek jsem nakonec pořídila ještě jeden. V FA jsem zavítala také do Calzedonie a koupila si spodní díl plavek za sto korun :-) Potřebovala jsem kalhotky k jedné plavkové podprsence a tyhle mi přišly super.


Hezká barva, moc příjemný materiál a díky gumičkám se krásně přizpůsobí tvaru těla, takže nikde neškrtí, ani se nezařezávají a naopak nikam necestují :-)

Původně jsou vybrané k tomuho hořejšku, ale....

půjdou fajn i k těmhle.
No na každé fotce mají trochu jinou barvu, ale co nadělám, prostě vypadají něco mezi, jsou příjemné a hlavně mi sedí. Plavek mají v obchodě spoustu, jsou hezky rozdělené a taky za dobré penízky, takže pro kombinovaní ideální :-)

Nám teď začalo pršet a bouřit, takže akorát počasí na žehlení. Musím s tím pokročit, protože se chystáme na dovolenou, tak abychom měli v čem výletovat.








2 komentáře:

  1. T.M. mě střídal na místě angličtináře v mé první škole
    a doteď mě strašně mrzí, že jsem nikdy neviděla obličeje mých bývalých studentů, když se před nimi u tabule - zcela neočekávaně - zjevil tento dvoumetrový Afričan.

    (Dneska už neučí,
    jen vysedává po podolských kavárnách ... pan soused ... :o)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyyy jo, ti se měli! To můj výraz na bělocha s flekem od rajský na košili, bys vidět nechtěla. Ale co :-)

      Tak to já teď budu jukat do každé výlohy, díky za tip ;-)

      Vymazat