pondělí 14. července 2014

Když prší

Když prší tak nejraději ťupkuju. 
Někdy to stihnu domu suchá, někdy mě déšť vyžene z koupaliště. Ale moc ráda pak doma zasednu k tvoření. 
Včera jsem si vyzdobila tričko. Popadla jsem ho asi před měsícem v obchodě. Bylo na hromadě s cenou 49,- a já jen vybrala barvu co se mi líbila, vytáhla správnou velikost, dala u poklady dvoubarevnou minci a jinak nic....



Tričko má docela hezký výstřih, ale je trochu šišatě ušité, takže samotné nevypadá až tak dobře. Ale líbí se mi barva a příjemný materiál, takže jsem mu jen nadělila ozdobný lem a pár teček a je to :-) 


Tvořila jsem černou barvou na textil a malým štětečkem, pak stačí jen počkat přes noc a nakonec tři minutky přežehlit.



Samo je spíš takové volnější a letní, ale vypadá dobře i v černém svetru nebo saku, kde dělá příjemný detail. 

4 komentáře: